O společnosti
KLM Group SE vznikla na podzim roku 2009, jako pokračovatel firmy KLM Vista, která ve stejném oboru působí již od roku 1997.
Více...
Zajišťujeme:
Doklady účtujeme ihned po předání a účtování plateb v bance probíhá denně. Stavy závazků a pohledávek jsou tak vždy aktuální. Na přání vám také účetnictví velmi rychle zrekonstruujeme.
- zaúčtování dokladů
- zpracování účetní závěrky
- zpracování DPH, silniční daně
- kontrolu správnosti účetních dokladů od vašich partnerů
- řádnou i mimořádnou účetní závěrku
- účetní konzultaci
- úpravy systému účtování tak, aby reporty z účetnictví odpovídaly přesně vašim potřebám
- pravidelný reporting podle vašich potřeb
- upozornění předem na platby daní
- vyplnění statistických výkazů
- přípravu žádostí o úvěr nebo leasing
- zveřejnění uzávěrky ve sbírce listin
- přípravu podkladů pro audit, spolupráce v rámci auditu je samozřejmostí
- vystavení faktur podle vašich pokynů
- přípravu plateb do banky
- odeslání e-mailových upomínek na pohledávky po splatnosti v pravidelných intervalech
- zpracování výkazů finančního účetnictví podle IAS nebo US-GAAP
Jak to funguje?
Přijaté doklady se zpracovávají v několika fázích. Po svozu materiálů jsou v následující pracovní den všechny doklady očíslovány, zadány do systému a založeny. V této chvíli už si můžete on-line zkontrolovat kompletnost a správnost dokladů. Následně jsou doklady zaúčtovány. Termín pro zaúčtování je přizpůsoben vašim potřebám. To znamená, že je možné provádět účtování i okamžitě.
Účtování bankovních operací zajišťujeme podle potřeby (denně, týdně, atd.) Výpisy v datovém formátu si následně stahujeme přímo do našeho účetního systému.
V on-line systému jsou vám vždy k dispozici data podle nastavených přístupových oprávnění. Kdykoliv si tak můžete zobrazit reporty generované z těchto aktuálních dat.
Za zpracování účetnictví neseme plnou odpovědnost.
Pokud je vám cokoliv nejasné nebo si s něčím nevíte rady, naši účetní vám kdykoliv rádi poradí.
Jak na přechod?
Pro přechod do našeho on-line systému se můžete rozhodnout kdykoliv. Není nutné čekat na začátek nového účetního období.
Rozhodnete-li se starost o svoje účetnictví svěřit nám, rádi společně s vámi projdeme optimální nastavení služeb a vaše požadavky.
Pokud se pro tento krok rozhodnete, potřebujeme od vás jen účetní závěrku a inventury účtů k jakémukoliv konci měsíce v roce, abychom mohli nastavit počáteční stavy. Účetní doklady a sestavy si převezmeme sami přímo od vaší účetní. K tomu nám stačí vaše zplnomocnění.